KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

Vrácení zboží

Pokud chcete zakoupené nepoužité zboží vrátit do 14 dnů, zašlete díly spolu s kopií dokladu obyčejným balíkem na adresu prodejny (případně na výdejní místo Zásilkovny Pražírna Hulín), nezapomeňte přiložit i číslo bankovního účtu. Pokud vrácený díl ponese známky montáže, bude Vám na Vaše náklady zaslán zpět. Po uplynutí 14 dnů již zboží nelze vrátit.

Vrácené díly nesmí nést známky použití nebo montáže. Má se za to, že pokud odborný servis shledal zakoupený autodíl shodný s původním dílem a namontoval ho, je tento díl správný tak jeho používáním vzniká standardní opotřebení dílu. 

Balíky odeslané na dobírku nepřebíráme!


Reklamace zboží

V případě reklamace je nutné zaslat reklamovaný díl spolu s důkladně vyplněným reklamačním protokolem a kopií dokladu na adresu prodejny. V protokolu musí být uveden odborný servis, který reklamovaný díl montoval. Zároveň přiložte kopii dokladu o montáži servisem. Při posouzení závady u výrobce dílu může být lhůta třiceti dnů překročena.
Reklamační protokol stáhnete zde.