KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

  • Není k dispozici

AJUSA 56051300 Sada těsnění, kryt hlavy válce

56051300
421 Kč
Počet
Není k dispozici

  Doprava zboží

Doručení na adresu nebo na výdejní místa.

  Osobní odběr

Možnost osobního odběr na prodejně po objednání.

  Bezpečný nákup

Platba na dobírku, převodem nebo kartou.

ES (_V6_) 250 (AV60_) (2012 - 2018) 2494 ccm, 133 kw, 181 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

ES (_V6_) 250 (AVV60_, ASV60_) (2012 - 2018) 2494 ccm, 135 kw, 184 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

RX (_L1_) 270 (AGL10_) (2008 - 2015) 2671 ccm, 138 kw, 188 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

CAMRY limuzína (_V4_) 2.5 (ASV40_) (2010 - 2011) 2494 ccm, 129 kw, 175 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

CAMRY limuzína (_V4_) 2.5 (ASV40_) (2006 - 2011) 2494 ccm, 124 kw, 169 hp

CAMRY limuzína (_V5_) 2.5 (ASV50_) (2012 - ) 2494 ccm, 135 kw, 184 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

CAMRY limuzína (_V5_) 2.5 (ASV50_) (2011 - ) 2494 ccm, 133 kw, 181 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

CAMRY limuzína (_V5_) 2.5 (ASV50_) (2011 - ) 2494 ccm, 131 kw, 178 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

CAMRY limuzína (_V5_) 2.5 Hybrid (AVV50_) (2011 - ) 2494 ccm, 149 kw, 203 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

HIGHLANDER (_U5_) 2.7 (ASU50) (2016 - ) 2672 ccm, 138 kw, 188 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

HIGHLANDER (_U5_) 2.7 AWD (ASU50) (2016 - ) 2672 ccm, 138 kw, 188 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

SIENNA (_L3_) 2.7 (ASL30_) (2010 - 2013) 2672 ccm, 140 kw, 190 hp

SIENNA (_L3_) 2.7 (ASL30_) (2010 - ) 2672 ccm, 137 kw, 186 hp

VENZA (_V1_) 2.7 (AGV10_) (2008 - 2016) 2672 ccm, 136 kw, 185 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

VENZA (_V1_) 2.7 4WD (AGV15_) (2008 - 2016) 2672 ccm, 136 kw, 185 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

VENZA (_V1_) 2.7 4WD (AGV15_) (2008 - 2012) 2672 ccm, 135 kw, 184 hp [TECDOC-číslo motoru : 1AR-FE]

ZELAS kupé (AGT20_) 2.5 VVT-i (AGT20_) (2010 - 2016) 2494 ccm, 131 kw, 178 hp [TECDOC-číslo motoru : 2AR-FE]

Detaily produktu
56051300
Nové
Nové
4 dalších produktů ve stejné kategorii: