KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

  • Není k dispozici

TOPRAN 115 601 Hadice, větrání klikové skříně

115 601
382 Kč
Počet
Není k dispozici

  Doprava zboží

Doručení na adresu nebo na výdejní místa.

  Osobní odběr

Možnost osobního odběr na prodejně po objednání.

  Bezpečný nákup

Platba na dobírku, převodem nebo kartou.

A.I.C. Competition
56882
AUDI
06F103235A
AUTOMEGA
210046810
METZGER
2380040
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0710056
VAICO
V10-3092
vika
11031807301
VW
06F103235A

A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI (2004 - 2013) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

A3 Sportback (8PA) 2.0 TFSI quattro (2004 - 2013) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI (2004 - 2008) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPG, Konstrukční typ : BWT]

A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI (2006 - 2008) 1984 ccm, 125 kw, 170 hp [Konstrukční typ : BYK]

A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro (2004 - 2008) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BWT]

A6 (4F2, C6) 2.0 TFSI (2005 - 2011) 1984 ccm, 125 kw, 170 hp [Konstrukční typ : BYK]

TT (8J3) 2.0 TFSI (2006 - 2010) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

TT (8J3) 2.0 TTS quattro (2008 - 2014) 1984 ccm, 195 kw, 265 hp [Konstrukční typ : CDMA]

TT Roadster (8J9) 2.0 TFSI (2007 - 2010) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

TT Roadster (8J9) 2.0 TTS quattro (2008 - 2014) 1984 ccm, 195 kw, 265 hp [Konstrukční typ : CDMA]

BORA V (1K2) 2.0 TFSI (2005 - 2010) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI (2006 - 2015) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

GOLF V (1K1) 2.0 GTI (2004 - 2009) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Číslo podvozku od : 1K-8-000001, Konstrukční typ : BPY]

PASSAT (3C2) 2.0 FSI (2005 - 2010) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 FSI (2005 - 2010) 1984 ccm, 147 kw, 200 hp [Konstrukční typ : BPY]

Detaily produktu
115 601
Nové

Parametry

Doplňkový výrobek/ doplňkové info
s držákem
Materiál
Plast
Nové
4 dalších produktů ve stejné kategorii: