KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

VIKA 11031796201 hadicka, Odvzdusneni vika hlavy valce

11031796201
138 Kč
Počet
Dostupné

Skladová dostupnost
W05
22 kusů
  Doprava zboží

Doručení na adresu nebo na výdejní místa.

  Osobní odběr

Možnost osobního odběr na prodejně po objednání.

  Bezpečný nákup

Platba na dobírku, převodem nebo kartou.

AROSA (6H) 1.4 16V (2000 - 2004) 1390 ccm, 74 kw, 100 hp [Množství : 1]

LEON (1M1) 1.4 16V (1999 - 2006) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

TOLEDO II (1M2) 1.4 16V (2000 - 2002) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp [Číslo podvozku do : 1M-1B035 000, Číslo podvozku do : 1M-1R039 000, Množství : 1]

TOLEDO II (1M2) 1.6 16V (2000 - 2006) 1598 ccm, 77 kw, 105 hp

FABIA I (6Y2) 1.4 16V (1999 - 2008) 1390 ccm, 74 kw, 100 hp

FABIA I (6Y2) 1.4 16V (1999 - 2008) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

FABIA I Combi (6Y5) 1.4 16V (2000 - 2007) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

FABIA I Combi (6Y5) 1.4 16V (2000 - 2007) 1390 ccm, 74 kw, 100 hp

FABIA I limuzína (6Y3) 1.4 16V (1999 - 2007) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

FABIA I limuzína (6Y3) 1.4 16V (1999 - 2007) 1390 ccm, 74 kw, 100 hp

OCTAVIA I (1U2) 1.4 16V (2000 - 2010) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

OCTAVIA I Combi (1U5) 1.4 16V (2000 - 2010) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

BORA (1J2) 1.4 16V (2000 - 2005) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

BORA (1J2) 1.6 16V (2000 - 2005) 1598 ccm, 77 kw, 105 hp

BORA Variant (1J6) 1.4 16V (2001 - 2005) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

BORA Variant (1J6) 1.6 16V (2000 - 2005) 1598 ccm, 77 kw, 105 hp

GOLF IV (1J1) 1.4 16V (1997 - 2004) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

GOLF IV (1J1) 1.6 16V (2000 - 2005) 1598 ccm, 77 kw, 105 hp

GOLF IV Variant (1J5) 1.4 16V (1999 - 2006) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

GOLF IV Variant (1J5) 1.6 16V (2000 - 2006) 1598 ccm, 77 kw, 105 hp

LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V (1998 - 2005) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V (1999 - 2005) 1390 ccm, 74 kw, 100 hp

POLO (9N_) 1.4 16V (2001 - 2008) 1390 ccm, 55 kw, 75 hp

POLO (9N_) 1.4 16V (2001 - 2008) 1390 ccm, 74 kw, 101 hp

Detaily produktu
11031796201
Nové
Nové
4 dalších produktů ve stejné kategorii: