KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

BOSCH 1 987 477 691 Tažné lanko, parkovací brzda

1 987 477 691
129 Kč
Počet
Poslední kusy k dispozici

Skladová dostupnost
W05
1 kusů
  Doprava zboží

Doručení na adresu nebo na výdejní místa.

  Osobní odběr

Možnost osobního odběr na prodejně po objednání.

  Bezpečný nákup

Platba na dobírku, převodem nebo kartou.

ATE
24.3727-0422.2
ATE
24.3727-0618.2
BENDIX
432928B
CABOR
109322
COFLE
109322
FEBI BILSTEIN
30761
FERODO
FHB432928
FTE
FBS07031
GEMO
405193
GIRLING
GCH1819
JURID
432928J
MERCEDES-BENZ
1684201585
MERCEDES-BENZ
A1684201585
NK
903308
PEX
41400
sbs
1840903797
TRISCAN
814023121

A-CLASS (W168) A 140 (168.031, 168.131) (1997 - 2004) 1397 ccm, 60 kw, 82 hp [montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní, Rok výroby od : 10/1997]

A-CLASS (W168) A 140 (168.031, 168.131) (2001 - 2004) 1598 ccm, 60 kw, 82 hp [montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní]

A-CLASS (W168) A 160 (168.033, 168.133) (1997 - 2004) 1598 ccm, 75 kw, 102 hp [Konstrukční typ : <168.033>, montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní, Rok výroby od : 10/1997]

A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.006) (2001 - 2004) 1689 ccm, 55 kw, 75 hp [montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní]

A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.007) (1998 - 2001) 1689 ccm, 44 kw, 60 hp [montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní]

A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.008) (1998 - 2001) 1689 ccm, 66 kw, 90 hp [montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní]

A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.009, 168.109) (2001 - 2004) 1689 ccm, 70 kw, 95 hp [Konstrukční typ : <168.009>, montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní, Rok výroby od : 03/2001]

A-CLASS (W168) A 190 (168.032, 168.132) (1999 - 2004) 1898 ccm, 92 kw, 125 hp [Číslo podvozku do : A 044865, Konstrukční rok do : 09/2002, Konstrukční typ : <168.032>, montovaná strana : pravá, montovaná strana : zadní, Rok výroby od : 09/2000]

Detaily produktu
1 987 477 691
Nové

Parametry

Délka (v mm)
739
Nové
4 dalších produktů ve stejné kategorii: