KATALOG

  • Auzozet.cz - doprava a vyzvednutí objednávek

  • Není k dispozici

CORTECO 49401299 Hlava příčného táhla řízení

49401299
212 Kč
Počet
Není k dispozici

  Doprava zboží

Doručení na adresu nebo na výdejní místa.

  Osobní odběr

Možnost osobního odběr na prodejně po objednání.

  Bezpečný nákup

Platba na dobírku, převodem nebo kartou.

BIRTH
TD1016
LANCIA
82490744
RUVILLE
917608

KAPPA (838_) 2.0 16V Turbo (838AB1AA) (1995 - 2001) 1995 ccm, 151 kw, 205 hp

KAPPA (838_) 2.0 20V (838AA1AA) (1994 - 2001) 1998 ccm, 107 kw, 146 hp

KAPPA (838_) 2.0 20V (838AG1AA, 838AG11A) (1996 - 2001) 1998 ccm, 114 kw, 155 hp

KAPPA (838_) 2.0 20V Turbo (838AM1AA) (1998 - 2001) 1998 ccm, 162 kw, 220 hp

KAPPA (838_) 2.4 20V (838AC1AA, 838AC11A) (1994 - 2001) 2446 ccm, 129 kw, 175 hp

KAPPA (838_) 2.4 JTD (838AL1AA) (1998 - 2001) 2387 ccm, 100 kw, 136 hp

KAPPA (838_) 2.4 T.DS (838AE1AA, 838AH1AA) (1994 - 2001) 2387 ccm, 91 kw, 124 hp

KAPPA (838_) 3.0 24V (838AD1AA, 838AD11A, 838XD1AA, 838ZD1AA) (1994 - 2001) 2959 ccm, 150 kw, 204 hp

KAPPA kupé (838_) 2.0 16V Turbo (838CB) (1996 - 2001) 1995 ccm, 151 kw, 205 hp

KAPPA kupé (838_) 2.0 20V Turbo (838CM) (1998 - 2001) 1998 ccm, 162 kw, 220 hp

KAPPA kupé (838_) 2.4 20V (838CC) (1996 - 2001) 2446 ccm, 129 kw, 175 hp

KAPPA kupé (838_) 3.0 24V (838CD, 838CD11A) (1996 - 2001) 2959 ccm, 150 kw, 204 hp

KAPPA SW (838_) 2.0 16V Turbo (838BB1AA) (1996 - 2001) 1995 ccm, 151 kw, 205 hp

KAPPA SW (838_) 2.0 20V (838BG1AA) (1996 - 2001) 1998 ccm, 114 kw, 155 hp

KAPPA SW (838_) 2.0 20V Turbo (838BM1AA) (1998 - 2001) 1998 ccm, 162 kw, 220 hp

KAPPA SW (838_) 2.4 20V (838BC1AA, 838BC11A) (1996 - 2001) 2446 ccm, 129 kw, 175 hp

KAPPA SW (838_) 2.4 JTD (838BL1AA) (1998 - 2001) 2387 ccm, 100 kw, 136 hp

KAPPA SW (838_) 2.4 T.DS (838BH1AA) (1996 - 2001) 2387 ccm, 91 kw, 124 hp

KAPPA SW (838_) 3.0 24V (838BD11A) (1996 - 2001) 2959 ccm, 150 kw, 204 hp

Detaily produktu
49401299
Nové

Parametry

montovaná strana
přední osa
montovaná strana
vnitřní
Nové
4 dalších produktů ve stejné kategorii: